Mýty o autorizovaných a neautorizovaných servisoch

Aj opravy telefónov sprevádza niekoľko mýtov, ktoré mnohým bránia v tom, aby si nechali telefón opraviť v klasickom neautorizovanom servise.

V neautorizovanom servise stratíte záruku

Záruky vám vo všeobecnosti dávajú výrobcovia telefónov. Tieto záruky zahŕňajú najmä výrobné problémy a rôzne chyby. Ak vám teda nedopatrením telefón spadne a rozbije sa vám displej, olejete ho čajom či poškodíte port, na autorizovaný servis sa s problémom obrátiť nemôžete. Aspoň nie v rámci záruky. V tom prípade je nutné telefón opraviť na svoje náklady.

Ďalšou obavou býva aj to, že v neautorizovanom servise automaticky prídete o záruku. Ani to však nie je pravda. Ak sa totiž poškodený diel nahradí originálnou súčiastkou, záruka vám ostane.

Neautorizované servisy nie sú kvalitné

Mnoho vlastníkov smartfónov radšej zájde do autorizovaného servisu v domnienke, že poskytnuté služby budú mať väčšiu kvalitu. V skutočnosti je ale kvalita oboch servisov navlas rovnaká. Rozdiel poväčšine nájdete v cenách. Zatiaľ čo vám autorizovaný servis opraví smartfón pomocou originálnych dielov, ten neautorizovaný vám mnohokrát ponúkne náhradu – lacnejšie diely od iného výrobcu. Náhradné diely sú v takomto prípade kvalitné a nemusíte si kvôli nim siahať tak hlboko do vrecka. Podobný postup sa odporúča hlave vtedy, ak je váš smartfón už po záruke.

Samozrejme, ak o náhradné diely nemáte záujem, a prajete si originál, pokojne sa v neautorizovanom servise informujte. Opýtajte sa odborníka, čo si o tom myslí on. Často sa totiž stáva, že servis originálny diel bez problému doobjedná, alebo ho má uložený na sklade.

Pokiaľ máte problém s vaším iPhonom, navštívte servis iDoctor, kde smartfón diagnostikujú odborníci. Všetky náhradné diely majú skladom. V ponúkaných službách nájdete všetko – výmeny batérií, displejov, fotoaparátu a rôznych ďalších súčiastok.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *