Úlohou SEO optimalizácie je dostať váš web minimálne na prvú stranu vyhľadávača Google. Akými krokmi dosiahnete efektívnu viditeľnosť?
Google či iné vyhľadávače sa v dnešnej dobe stávajú najviac používaným spôsobom na prieskum či priamu konfrontáciu s určitými požadovanými službami či obchodom. Preto vám každá SEO agentúra ponúkaSEO služby, ktoré vás v tomto online svete spravia dostatočne viditeľnými. Dôležitým krokom je profesionálna SEO optimalizácia. Na aké faktory treba myslieť?
Kľúčové slová
Analýza kľúčových slov zahŕňa procesy hľadanie takých výrazov, ktoré potencionálny zákazník zadáva do internetových vyhľadávačov. Pomocou tohto kroku môžete efektívne udržať pozornosť vášho ideálneho publika. Navyše vám po môže priniesť aj zvýšenie konverzie, čo je v tomto smere nesmierne dôležité
Optimalizácia URL
Mnoho ľudí problematiku URL výrazne podceňuje, a to je chyba. Ich štruktúra by mala byť bohatá na kľúčové frázy ale na druhej strane aj krátka. Stlačte ju niekde medzi 3 až 5 slov, čím sa zvýši aj váha vášho webu. A určite nezabudnite využiť aj kľúčové slovo. Ide o jednu z dôležitých zbraní pri zvyšovaní hodnotenia stránky, ktorá vás hlavne v našich končinách vie pozitívne odlíšiť od konkurencie.
Meta tagy
Ide asi o najdôležitejší faktor On Page SEO. V tomto prípade sa bavíme o štyroch základných komponentoch: Meta Description, Meta Title, Meta Robots Tag a Meta Keywords. Meta Title využijete pre sprostredkovanie alebo ozrejmenie obsahu webu smerom k užívateľovi alebo Google vyhľadávaču. Nemýľte si ho ale s Meta Description, ktorý je skôr kratší popis o koncepte stránky. Meta Keywords poskytuje relevanciu a celkový zoznam kľúčových fráz, Meta Robots predstavuje značku, ktorá určí, ktorú časť webu konkrétne má vyhľadávač sledovať.
Optimalizácia obsahu
Obsah stále vládne SEO. Je dôležité, aby ste sa dlhodobo venovali dostatočnej optimalizácii obsahu. Ak na to nemáte čas alebo skúsenosti, zverte túto problematiku do rúk SEO agentúry. Táto činnosť sa sústredí na využívanie kľúčových fráz na špecifickejších miestach, aby ste vyťažili čo najviac práve z tých najlepšie hodnotených a najsilnejších kľúčových slov. Pri optimalizácii obsahu sa zamerajte hlavne na ich relevanciu, správnu frekvenciu či užitočnosť.
Čo vám prinesie SEO optimalizácia?
SEO optimalizácia má pre váš biznis množstvo výhod. Už len fakt, že 90% ľudí si v Google vyhľadávači prezrie len prvú stránku (prvých 5 výsledkov až 75% ľudí), vás núti sa zamyslieť, či budete naozaj hazardovať so svojou viditeľnosťou. Navyše ide o ekonomicky dostupnú zbraň, veď za organické návštevnosti z internetových vyhľadávačov neplatíte. S vysokým postavením vo vyhľadávaní vám stúpne aj povedomie o vašej značke. V tomto prípade sa bavíme o veľmi efektívnej stratégii, keďže táto optimalizácia sa zameriava len na osoby, ktoré naozaj hľadajú konkrétnu službu alebo produkt.