Nová marketingová kampaň značky sekundových lepidiel Loctite „Say Yes to Loctite“ hovorí áno opravám a lepeniu. Nemusíme rozbité veci hneď vyhadzovať, s novými sekundovými lepidlami Loctite ich dokážeme opraviť a tak vrátiť späť do života.
Pre ľahšiu orientáciu predstavuje divízia Adhesive Technologies novú radu sekundových lepidiel Loctite Super Bond.
Nová produktová rada bola optimalizovaná tak, aby zákazníkovi umožnila ľahšiu orientáciu v regáli. Lepidlá sú rozdelené do troch oblastí:
- – tekuté sekundové lepidlá s klasickou receptúrou na rýchle lepenie
- – sekundové lepidlá gélovej konzistencie pre vyššiu odolnosť
- – produkty na špecifické aplikácie a použitie. Špeciálne produkty zahŕňajú dva nové koncepty produktov:
- – bez typického dráždivého zápachu sekundových lepidiel, ktorého vonkajší obal je 100 % bez plastov a vyrobený je z 90 % recyklovaného kartónu, s možnosťou dodatočnej korekcie.
- – ktorý je ešte viac zacielený na kreatívne osoby a dáva kreativite nový rozmer.
Nová celosvetová kampaň Loctite predstavuje nový slogan značky »Say Yes to Loctite«
Video:
Prostredníctvom štruktúrovaného sortimentu, ktorý je zameraný na porozumenie potrebám spotrebiteľov, chceme priviesť a podporiť našich zákazníkov v opravovaní vecí, ich opätovnom použití, v koníčkoch v dielni a kreativite. „Cieľom je, aby bolo použitie našich produktov čo najjednoduchšie,“ hovorí Philippe Guegan, vedúci oddelenia Marketing Strategy Crafting & Repair.
K vylepšeniu došlo okrem iného aj v balení. Nový flip pack je jedným z najvýraznejších prvkov relaunche: presunutím výrobku dozadu sa vytvorí na prednej strane obalu priestor, ktorý zlepšuje viditeľnosť produktu v aplikácii a zároveň zdôrazňuje kľúčové vlastnosti produktu, čím uľahčí orientáciu zákazníka pri hľadaní v regáli.
Cieľom novej mediálnej kampane Loctite je priviesť zákazníkov k opravovaniu vecí, koníčkom v dielni a kreativite. Vo všetkých reklamách Loctite reflektujeme novo definovaný slogan: „Say yes to Loctite“. Reklamy demonštrujú spotrebiteľom, že so sekundovými lepidlami Loctite Super Bond je opravovanie rýchle a ľahké, a nabáda ich k tomu, aby namiesto vyhadzovania a výmeny rozbitých predmetov začali opravovať, a starali s tak našu planétu, ktorá je už i tak zanesená odpadkami. Okrem toho kampaň komunikuje rozšírené možnosti aplikácie sekundových lepidiel a motivuje ku kreativite. Kampaň bude prebiehať na internete a v televízii a oslovuje viac ako 260 miliónov ľudí vo viac ako 15 krajinách sveta. V Českej republike začína teraz v jesennom období.
Nová produktová rada bola v západnej Európe predstavená už v roku 2020. V roku 2021 nasleduje väčšina krajín v regióne CEE. Spotrebitelia po celom svete tak budú môcť získať inšpiráciu na opravy pomocou sekundových lepidiel Loctite.