Slovenské, ale aj zahraničné firmy sa môžu pochváliť rôznymi škandálmi. Takmer každá druhá firma má na konte množstvo prešľapov, ktoré pošramotili ich povesť, ale postupom času sa opäť dokázali vrátiť na výslnie. Chybou väčšiny slovenských, ale aj zahraničných firiem je to, že sa vôbec neriadia hesla „náš zákazník, náš pán“. Hľadia len na svoje zisky, pričom si neuvedomujú, že nevhodné správanie k zákazníkovi ich pripravuje o zisk.
Urobia všetko preto, aby predali
Firmy za účelom predať aj nekvalitný výrobok idú niekedy až do extrémov. Niet divu, že si zákazník radšej firmu dôkladne overí najmä u svojich známych, poprípade na internete. Napríklad zamestnanci, ktorí obsluhujú obchodné váhy a pokladne bohužiaľ vo väčšine prípadov odradia mnohých pravidelných zákazníkov.
„Pomaly ďalej zájdeš“
Ak sa chcete pochváliť veľkým množstvo stálych zákazníkov, musíte si uvedomiť, že ak od vás zákazník odíde s negatívnymi skúsenosťami, je väčšia šanca, že počet zákazníkov sa vám rapídne zníži, ako zvýši. Slováci patria k tým, ktorí dávajú na odporúčania svojich známych.
Investujte skôr do reklamy. Tá vám pomôže dostať sa do povedomia väčšieho množstva zákazníkov a aj keby sa sústreďujete na predaj váh a iných súčiastok potrebných k váham, uvidíte, že vašej firme sa začne viac dariť. Ak nemáte zákazníkov, nevyprodukujete žiaden zisk a skrachujete.