Čo môže zohrať dôležitú úlohu v tom, že vás zákazník uprednostní pred konkurenciou?

Byť úspešný, to si vyžaduje dlhú prípravu. V podnikaní vopred nikdy neviete, či sa vám bude dariť a zisky budú rásť, alebo nebude sa vám dariť a zisky budú klesať.

Čo ale môže zohrať dôležitú úlohu v tom, že vás zákazník uprednostní pred konkurenciou?

Zákaznícky servis

Mnohých tento fakt prekvapí, ale aj zákaznícky servis zohráva dôležitú úlohu v tom, či vás zákazník uprednostní, alebo nie. Popracujte na vytvorení dobrého tímu, ktorý bude pracovať v zákazníckom servise. Základ spokojnosti zákazníkov tvorí práve zákaznícky servis, preto poctivo vyberajte zamestnancov, ktorí sú komunikatívni, učenliví a nerobí im problém emailová, či telefonická komunikácia so zákazníkmi. 

Pracujú zamestnanci v adekvátnych podmienkach?

Čoraz viac zákazníkom záleží na tom, aby výrobky kupovali od férových predajcov. Ak chcete predbehnúť konkurenciu a byť konkurencieschopní, urobte všetko pre to, aby zamestnanci pracovali v adekvátnych podmienkach. Zabezpečte pravidelné striedanie zamestnancov, aby sa zamedzilo preťaženiu zamestnancov, poskytnite im kvalitné stroje, nezabudnite na ochranné pracovné prostriedky. To, že myslíte na bezpečnosť zamestnancov, by mala byť samozrejmosť. Ak ale chcete zákazníkom ukázať, že vaša firma myslí na bezpečnosť pri práci, uchádzajte sa o certifikát bezpečnosti, ktorý bol známy aj ako OHSAS 18001.

Myslíte na životné prostredie

Okrem kvalitného zákazníckeho servisu a bezpečnosti zamestnancov, ktorí potvrdzuje ISO certifikát, odporúčame myslieť aj na životné prostredie. Výroba musí byť v súlade so životným prostredím. Musia sa používať kvalitné materiály, ktoré nezaťažujú životné prostredie, musí sa dbať na odborného zaobchádzanie s odpadom a musí sa myslieť aj na recykláciu.

V dnešnej dobe chvalabohu veľa ľudí uprednostňuje firmy, ktoré myslia ekologicky.

 

Zdroj obrázka:

 

Autor: Rawpixel.com / Shutterstock.com