Web stránka hotela zohráva dôležitú úlohu pri výbere ubytovania

Keď už sa rozhodnete, že si pôjdete na pár dní oddýchnuť mimo svojho domova, dobre viete, že ak sa chcete ubytovať v slušnom hoteli za rozumnú cenu, potrebujete si začať vyberať ubytovanie dostatočne v predstihu. Najmä na miestach, kde je rozšírený turistický ruch, je síce veľa ubytovacích možností, ale nevýhodou je najmä to, že sa rýchlo zapĺňajú. Zohráva dôležitú úlohu aj kvalita design manuálu použitého na web stránke, alebo sa ľudia spoliehajú na skúsenosti svojich známych?

 

Ubytovanie si väčšinou vyberáme podľa cien, ktoré sú vám poskytnuté buď cez telefón, alebo ich nájdete na web stránke hotela. Práve web stránka samotného hotela by mala rozhodnúť, či si ubytovanie vyberiete, alebo budete hľadať ďalej. Opäť raz platí, že ľudia nakupujú očami, preto ak sa venujete hotelierstvu a vlastníte hotel/ hotely, oplatí sa vám investovať nielen do návrhu webdesignu, ale aj do hotelového marketingu. Čo tým získate? Toto:

 

  1. Zistíte, ako predať pobyt aj mimo sezóny.

 

  1. Zistíte, ako by ste sa mali odlíšiť od konkurencie.

 

  1. Zistíte, ako máte zariadiť to, aby si zákazník vybral priamo vás.

 

  1. Zistíte, ako efektívne nastaviť online reklamu.

 

  1. Zistíte, ako osloviť špeciálne skupiny, ako firmy, zahraničie alebo väčšie skupiny.